Post by jacanape » Thu Feb 28, 2019 11:22 pm

Ik wil automatisch oppervlakte laten berekenen bij het uploaden van een PDF. Hieraan wil ik dan de prijs koppelen. De PDF's zijn bouwplannen, dikwijls van verschillende afmetingen. ( A0 - A1 - A2... en ook geen standaard maten) Nu moet de klant ofwel de standaard maat kiezen of de hoogte en breedte van zijn plan invoeren, welke meestal niet door hem gekend zijn.
Bestaan er extensies die dit doen? Of moet dit op maat gebouwd worden?
Wie kan me hierbij helpen??
Thanks!

Newbie

Posts

Joined
Wed Jan 09, 2019 5:57 pm

Post by k2tec » Fri Mar 01, 2019 2:08 am

Misschien is dit iets, kun je je eigen formules oplos laten.
https://www.opencart.com/index.php?rout ... n_id=27892

User avatar
Active Member

Posts

Joined
Mon Apr 12, 2010 8:06 pm

Post by jacanape » Fri Mar 15, 2019 12:54 am

Er moet toch eerst de afmeting van de PDF (lengte x breedte) vastgesteld worden voordat daar dan formules op losgelaten worden?

Newbie

Posts

Joined
Wed Jan 09, 2019 5:57 pm

Post by k2tec » Sat Mar 16, 2019 3:51 pm

als je weet wat een cm2 kost dan is dit de formule l x b

User avatar
Active Member

Posts

Joined
Mon Apr 12, 2010 8:06 pm

Post by jordischut » Wed Apr 03, 2019 5:24 pm

jacanape wrote:
Thu Feb 28, 2019 11:22 pm
Ik wil automatisch oppervlakte laten berekenen bij het uploaden van een PDF. Hieraan wil ik dan de prijs koppelen. De PDF's zijn bouwplannen, dikwijls van verschillende afmetingen. ( A0 - A1 - A2... en ook geen standaard maten) Nu moet de klant ofwel de standaard maat kiezen of de hoogte en breedte van zijn plan invoeren, welke meestal niet door hem gekend zijn.
Bestaan er extensies die dit doen? Of moet dit op maat gebouwd worden?
Wie kan me hierbij helpen??
Thanks!
Beste jacanape,

Mocht je nog op zoek zijn, wij kunnen dit voor je realiseren op basis van wat maatwerk aanpassingen. Stuur maar een privé berichtje.

Officieel OpenCart partner, ontwikkelaar van Beslist, Bol.com (nieuwe API V3!), Exact, Twinfield & E-boekhouden koppelingen. Vragen? Stel ze gerust!
http://www.internetbureauschut.nl/


New member

Posts

Joined
Wed Aug 10, 2011 3:43 pm
Location - Hardinxveld-Giessendam
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests