Post by seagull » Sun Mar 10, 2019 5:15 am

In de standaard thema is de kleur van categorietekst lichtgrijs. Ik zou dit willen veranderen in zwart. Wie kan aangeven waar ik dat kan veranderen?
Ik veronderstel dat dat in een CSS-file zou moeten, maar ik kan het tot op heden niet vinden.

OpenCart 1.5.4.1 in a multishop configuration (as theme Shoppica2) with a lot of vqmods and further improvements . The last months I am busy with an OC 3.0.3.2 configuration (and now without the Stoppica 2 theme).


User avatar
New member

Posts

Joined
Mon Feb 20, 2012 10:32 pm
Location - Zuid Nederland

Post by victorj » Mon Mar 11, 2019 5:24 am

In chrome.
Ga op de tekst staan.
Klik rechter muisknop en selecteer inspecteren.

Aan de onderzijde van je beelscherm openen een aantal zaken, rechts zie je de bijbehorende css regels.
Zoek hierin tot je de kleur vind, je kunt ze daar ook aanpassen om te kijken wat het effect is, net boven waar je aanpast zie je de bijbehorende css regels en lijn waar het staat.
dat wetende en welke kleur je wilt kun je het daarna in het css bestand aanpassen.

na aanpassen en opslaan browser cache wissen door shift vast te houden en op F5 te kikken daarna cntr vasthouden en op F5 klikken.

Met chrome zit je de meeste tijd na een wijziging te kijken naar de cache van chrome jezelf afvragend waar het fout ging.

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland

Post by seagull » Mon Mar 11, 2019 6:41 pm

Helemaal gelukt. Dank.

OpenCart 1.5.4.1 in a multishop configuration (as theme Shoppica2) with a lot of vqmods and further improvements . The last months I am busy with an OC 3.0.3.2 configuration (and now without the Stoppica 2 theme).


User avatar
New member

Posts

Joined
Mon Feb 20, 2012 10:32 pm
Location - Zuid Nederland
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 53 guests